Thursday, June 25, 2009

Despre cum criza nu ameninta deloc logica Tarom

Din seria "nu e cum iti explica un baiat dragut si amabil seara tarziu, ci dupa cum mitraliaza o baba acra dis de dimineata in telefon"... incerc sa-mi schimb biletul Tarom la o alta cursa, cu trei ore mai devreme. Initial, acum doua saptamani, cand le-am rezervat, erau la acelasi pret, pentru o cursa candva in iulie, deci nu-mi imaginam prea multe probleme, mai ales ca resimteam un suflu de optimism dupa alinierea tarifelor Tarom pe zboruri interne la o oarecare realitate a crizei si concurentei low-cost.

Gresit, fundamental gresit! Nu e cum zicea baiatul de aseara de la agentie, ca platesc 10 euro taxa de penalizare daca zic din timp, ci e cum zice d-na de la rezervari: 20 euro schimbarea de clasa, 20 euro taxa de penalizare. Si daca nu vreau sa schimb clasa? Pai nu se poate, nu mai avem bilete in aceleasi conditii, spune dumneaei dupa ce cauta prin sistem. Intru deci pe site (weboholica si tech-freak ce sunt!) - dau sa vad ce se intampla daca mi-as dori in secunda asta sa iau bilet la zborul dorit. Evident, as plati 38.92 euro, nu 40 cat m-ar costa daca insist sa-mi schimb biletul!! Asa-mi trebuie daca ma razgandesc!

Later edit: incapatanata cum ma stiti, sun si la agentia de la aeroport, in speranta unor vesti mai bune, ca uneori nu conteaza ce intrebi, ci pe cine. Evident ca se gaseste imediat acelasi tip de loc, nu mai schimbam clasa, taxa ramane de 20 euro, iar eu raman cu impresia ca tot personalul amabil din companie a fost deportat la aeroport, intrucat d-ra de acum avea si simtul umorului bonus ;)

No comments: