Monday, January 20, 2014

Calatoria cu un bebelus sau copil mic

Despre calatoriile noastre in trei, cu un bebelus, n-am apucat sa scriu prea multe, desi mi-am propus :) Cel mai important lucru a fost sa incercam, pe cat posibil, sa tinem cont de nevoile lui de somn si siguranta, un bebelus odihnit este mult mai cooperant si flexibil decat unul care nu poate sa doarma pe un zbor la miez de noapte. De fiecare data ne-am facut un program lejer, adaptabil, relaxat, fara ore fixe si prea multe obiective. Ne-am simtit bine si ne-am distrat pe oriunde am fost (Barcelona, Bruxelles, Balcic, Rasnov), desi tonalitatea acestor vacante a fost diferita de cea cu care ne obisnuiseram.

Singura privinta in care simt ca am fi putut sa ne facem viata mai usoara este cel al bagajelor. De data aceasta am o strategie simpla: iau jumatate din cantitatile de pe lista: jumatate din haine, jumatate din jucarii, accesorii, etc - intrucat de fiecare data ne-am intors cu jumatate din troller neatins. Fara lucruri luate doar "in caz ca", exceptand pelerinele de ploaie, ca e totusi ianuarie.

Cum toddlerul nostru techno-savvy ar da orice sa puna manutele curioase pe laptop, tableta, telefon, vom merge cu ghiduri si harti hard copy si liste printate cu orare, tarife si cai de acces catre orice dorim sa vizitam, plus un research cat mai exhaustiv despre restaurante cu servire prompta, pentru ca rabdarea ni se termina de obicei tuturor asteptand mancarea.

No comments: