Wednesday, June 27, 2012

Aventura Bruxelleza

Nasii lui G locuiesc in Bruxelles, asa ca ne-am gandit sa le facem o surpriza placuta si sa-i vizitam intr-un weekend. Am avut norocul sa gasim hotelul ideal, langa parc si la cateva strazi de ei, asa ca ne-am simtit tare rasfatati pentru ca oricand avea G chef de joaca era suficient sa traversam strada.

Am practicat un turism lejer, linistit, respectand orele de somn ale piticului, spre binele si tihna tuturor. Am fost pana-n Grand Place si ne-am imprietenit cu o fetita din Australia si cu alti copii cu care G a facut schimb de jucarii. Intr-o seara ne-am plimbat printr-un parc cu lebede si gaste. Am trecut pe langa Comisia Europeana in drum spre Parlamentarium, ne-am fugarit pe-acolo si am iesit repede. Am improvizat un picnic cu sandwichuri si capsuni, si-a fost minunat.

Si uite-asa a trecut weekendul, simplu, fara pretentii, tihnit.


No comments: