Tuesday, August 30, 2011

La Viena, in 3

Prima iesire a lui G peste hotare si prima noastra vacanta de familie, s-a intamplat la Viena, intre 4,5 si 5 luni ale piticului.


Ghinionul a fost ca am prins canicula pe final de august, in loc de 23-27 de grade cum se anuntasera. Asa ca G n-a mai dormit, deci nici noi, si-a aratat nemultumirea plangand mult si neconsolat si s-a linistit doar in brate, asa ca amandoi ne-am felicitat ca plecasem in concediu cu un SSC pe care am invatat repede sa-l folosim. Ne-a salvat, la propriu.

Altfel, a fost frumos si simplu. Mai ales pentru ca, atat de mic fiind G, n-avea nicio nevoie alta decat de mine, asa ca l-am purtat in lung si-n lat, l-am alaptat oriunde a vrut, pe o bordura, o banca, la terasa, in magazin, in parc, etc. Frumos a fost si ca nimeni nu s-a uitat stramb la noi pentru niciun moment si asta m-a facut sa ma simt implinita si vie.

No comments: